Pages

Friday, April 29, 2011

ANWAR RAKAM SUARA HARI INI!!!








Penyanyi dan Pelakon terkenal ini akan merakamkan suaranya hari ini. Itu satu kenyataan yang tidak dapat disangkal kan lagi.

Tapi ada ke orang yang nak beli album rakaman suara Si Ketua Penipu ni? Siapa yang nak dengar suara Lelaki Y ni ye? Ada ke orang nak dengar?

Jawapannya, ada. Ada orang nak dengar rakaman suara Si Al - Juburi ni. Siapa lagi yang nak dengar kalau bukan pihak Polis.

Dengar kata, PDRM akan mengambil keterangan dari Si Ketua Penipu itu berhubung laporan Polis yang dia buat berkaitan dengan isu video seks bulan lalu.

Termasuk yang akan dibuat esok, dah dua kali katanya Anwar membuat rakaman suara berhubung perkara tersebut.

Agakanya, rakaman suara dia sebelum ni lari 'pitching'. Sebab tu la dia kena buat rakaman suara untuk kali kedua ni kot.

Menurut kenyataan dari Parti Kencing Rakyat, kenyataan Anwar akan dirakamkan oleh DSP Shanmugamoorthy pada jam 2.30 petang di Ibupejabat PKR di Tropicana, PJ.

Uik! Kenapa buat rakaman suara di Ibupejabat PKR? Kenapa tak buat di Balai Polis? Studio di Balai Polis tak bagus ke? Ke Anwar ada motif lain?

Bukan apa. Pelik jugak. Kenapa dia tak buat rakaman tersebut di Balai Polis. Macam ada benda yang nak disembunyikan pulak.

Ke dia takut perkara yang sama berlaku masa Norlaila buat laporan Polis terhadap dia dulu berulang sekali lai?  Jadi mungkin sebab itu dia nak buat laporan tersebut di tempat dia.

Ini mungkin langkah berjaga - jaga la konon. Supaya tak de orang yang dapat mendedahkan apa yang dirakam oleh pihak Polis kepada masyarakat umum.

Yang paling pelik sekali ialah mengenai dakwaan terhadap dia yang ada hubungan dengan Norlaila tu. Siapa Norlaila tu? Apa kaitan dia dengan Anwar?

Kenapa sampai sekarang dia tak jawab dan jelaskan perkara tersebut kepada rakyat? Kenapa dia senyap je mengenai pendedahan tersebut?

Rakyat nak jugak tahu, apa kaitan dia dengan Norlaila ni. Kalau pasal isu video, tak sempat tengok pun video tu, dia dah buat sidang media. 

Tapi pasal pendedahan mengenai Norlaila, kenapa dia tak ambik tindakan yang sama? Jawab Anwar, jawab. Jangan asyik nak pusing sana sini je.

Rakyat sedang menunggu dan melihat. Masa sudah semakin suntuk. Waktu untuk dia menipu rakyat sudah sampai ke penghujungnya. Tu pun dia tak sedar - sedar lagi? Bodoh betul!!!

No comments:

Post a Comment